۴ نوع چاي مناسب براي ۴ گروه خوني مختلف

۱۰ بازديد

در اين نوشتار ۴ نوع چاي مناسب براي ۴ گروه خوني مختلف را به شما معرفي مي‌كنيم. با ما همراه باشيد.نوشيدن چاي يكي از عادات قديمي و بسيار محبوب بسياري از آدم‌ها است كه علاوه بر احساس خوشايند رفع خستگي با توجه به نوع چاي مصرفي خاصيت هاي زيادي هم براي بدن و سلامت مي‌تواند داشته باشد. اگر تا به حال از يك نوع خاص چاي مصرف مي‌كرده‌ايد وقت آن رسيده بدانيد چاي مناسب بدن شما با توجه به گروه خوني تان چيست.

 

۴ نوع چاي مناسب براي ۴ گروه خوني :افراد با گروه خوني A افرادي عاطفي و تحليل گر هستند كه زياد در معرض استرس قرار مي‌گيرند. براي اين افراد تركيبي از گل ياس، چاي سبز، گل هميشه بهار و آويشن فوق العاده خواهد بود. تا هم استرس كمتري داشته باشند و هم آرامش بيشتري بگيرند.مطلب مرتبط: ۵ چيز كه بايد از گروه خوني تان بدانيدافراد با گروه خوني B متابوليسم كم كاري دارند. بيماري‌هاي خود ايمني، چاقي و اضطراب از جمله بيماريهاي آنهاست. اين افراد لازم است چاي سبز تازه بدون هيچ افزوده‌اي بنوشند تا هم متابوليسم را افزايش دهند و يا چاي ساده سياه بدون هيچ قندي مصرف كنند.

 

گروه خوني AB كساني هستند درونگرا و با بصيرت‌اند به همين دليل خيلي استرس ندارند. ميل جنسي اين افراد كمتر است به همين منظور انواع چاي سبز با تركيب نعناع و پونه، چوب صندل، گزنه براي اين افراد مناسب است آنچه كه به شدت توصيه مي‌شود تركيب چاي سبز و نعنا است كه براي آنها بسيار مفيد واقع مي‌شود.گروه خوني AB ريسك سرطان، آلزايمر، و عارضه‌ي قلبي را بالا مي‌برد. گروه خوني O: اين افراد بايد از مصرف نوشيدني شير و گلوتن خودداري كنند. حتي اگر هيچ استرسي نداشته باشند اسيد معده آنها به شدت در طول زندگي آزارشان مي‌دهد. چاي سبز سنجا و زنجبيل براي اين افراد فوق العاده است اين افراد براي اينكه سيستم گوارشي خود را تقويت كنند هميشه در چايشان زنجبيل داشته باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد